مسعود سلامی: سکانس-پلان و دوربین روی دست معضل فیلم کوتاه شده است

مسعود سلامی: سکانس-پلان و دوربین روی دست معضل فیلم کوتاه شده است

مسعود سلامی از مدیران فیلم‌برداری صاحب‌نام سینمای ایران، مدیریت فیلم‌برداری بیش از صد فیلم کوتاه را در کنار فیلم‌برداری آثار شاخص و مهم سینمای بلند بر عهده داشته است. وی در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری فیلم کوتاه» درباره تحصیلات، نحوه ورود به سینما و علاقه به فیلم‌برداری گفت: فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره هستم. در سال 70 با فیلم کوتاه در سینمای جوان اراک شروع کردم.
سروش علیزاده: ضعف فیلم‌بردار است که بی‌توجه به قصه صرفا تصاویر زیبا بگیرد

سروش علیزاده: ضعف فیلم‌بردار است که بی‌توجه به قصه صرفا تصاویر زیبا بگیرد

سروش علیزاده از مدیران فیلم‌برداری جوان فیلم کوتاه است. وی علاوه بر دریافت چند جایزه، نامزد دریافت جایزه از جشنواره «کمرایمیج» لهستان بوده است. وی در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری فیلم کوتاه» درباره تحصیلات، نحوه ورود و علاقه خود به سینما و فیلم‌برداری گفت: کارشناسی سینما گرایش فیلم‌برداری از دانشگاه هنر تهران هستم و سینما را با فیلم‌برداری فیلم‌های کوتاه آغاز کردم.
مجید گرجیان: دکوپاژ و استوری‌برد دقیق باعث از بین‌رفتن چالش‌های سر صحنه است

مجید گرجیان: دکوپاژ و استوری‌برد دقیق باعث از بین‌رفتن چالش‌های سر صحنه است

مجید گرجیان از مدیران فیلم‌برداری شناخته شده سینمای ایران است که مدیریت فیلمبرداری بیش از 50 فیلم کوتاه را به عهده داشته و جوایزی کسب کرده است. وی در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری فیلم کوتاه» درباره تحصیلات، علاقه خود به سینما و فیلم‌برداری گفت: از سال ۷۶ با گذراندن دوره یکساله انجمن سینمای جوان تا به امروز مشغول فیلمبرداری فیلم‌های کوتاه، بلند و مستند هستم.
آرشیو
آخرین خبرها